Paprasti ir skanūs patiekalai vaikams

Tėvai dažnai susiduria su nevalgiukais. Vaikais, kurie atsisako valgyti didžiąją dalį gaminamų tradicinių patiekalų ir tada tenka gerokai pasukti galvą, na nes juk vaikas alkanas nesėdės. Ar nevalgys visą dieną vien tik pirktinius sūrelius ir jogurtus, kuriuose, kaip žinia, yra daug pridėtinio cukraus. Žinoma, nupirkti vaikui jau paruoštą, atrodo, nekaltą produktą, kuris dar ir turi etiketę „vaikams“ atrodo puiki išeitis, tačiau mes norime jums pasiūlyti pagaminti savo išrankiesiems šias picas. Nes juk picų vaikams niekada nebūna per daug.

Vaivorykštės blynelių pica

Jums reikės: (blynams) 0,3 puodelio miltų (1 puodelis yra 250 ml), 1 valgomas šaukštas kepimo miltelių, 1 kiaušinio, 0,5 puodelio natūralaus graikiško jogurto, 1 arbatinio šaukštelio sviesto, 1 arbatinio šaukštelio vanilės ekstrakto. Viršutiniam sluoksniui – 0, 3 puodelio graikiško jogurto, 0,5 arbatinio šaukštelio cinamono, 1 arbatinio šaukštelio medaus/agavų sirupo/klevų sirupo (pasirinktinai), po 0,25 puodelio smulkintų aviečių, abrikosų, bananų, kivių mėlynių.

Gaminimo eiga: mažame inde sumaišykite miltus su kepimo milteliais. Pridėkite kiaušinių, jogurto ir vanilės ekstrakto. Viską gerai išmaišykite, kol tešloje neliks nė vieno gumulėlio. Tešla turi būti tiršta. Palikite tešlą subręsti 10 min. Įkaitintą keptuvę ištepkite sviestu ir įpilkite blynų tešlos – kepkite pagal visą keptuvės dydį – tai bus jūsų alternatyvus picos pagrindas. Kepkite iš abiejų pusių kol gražiai apskrus. Atskirame inde sumaišykite likusį jogurtą, medų/ agavų sirupą/klevų sirupą (pasirinktinai) ir cinamoną. Blynus dėkite į lėkštę ir sluoksniuokite – pertepkite jogurto padažu ir dėliokite vaisius bei uogas. Ant viršuje esančių vaisių apšlakstykite medaus/agavų sirupo/klevų sirupo (pasirinktinai). Patarimas – galite naudoti kokius tik tuo metu turite vaisius ar uogas. Tam tinka ir konservuoti vaisiai bei uogos, jei neturite šviežių. Kuo daugiau vaisių ir uogų primaišysite – tuo sodresnis skonis bus.

Pica ant paplotėlių

Šis receptas gausus maistingų ir sveikų sudedamųjų dalių ir tai puikus pasirinkimas tiek pusryčiams, tiek įsidėjimui į priešpiečių dėžutę. Šios picos variantas yra žymiai sveikesnis pasirinkimas nei bet kurios šaldytos picos pirkimas prekybos centre.

Jums reikės: 4 tortilijų, 0,5 puodelio paruošto salsos padažo, 2 keptuvėje iškeptų kiaušinių, 0,5 puodelio smulkinto čederio sūrio (galite laisvai naudoti ir bet kurį kitą sūrį, kurį tuo metu galite rasti savo šaldytuve), 0,5 smulkinto avokado.

Gaminimo eiga: įkaitinkite orkaitę iki 180 laipsnių. Ant tortilijų (galite supjaustyti norimo dydžio ir formos gabalėliais) užtepkite iš anksto paruošto salso padažo, kraštus palikdami sausus. Supjaustykite keptus kiaušinius ir juos tolygiai padalinkite ant tortilijų, užbarstykite tolygiai smulkintą sūrį. Kepkite orkaitėje iki sūris išsilydys arba maždaug 7 min. Išėmę iš orkaitės išdėliokite avokado griežinėlius.

Šokoladinė pica

Ši pica vaikui atrodys kaip geriausias maistas pasaulyje, nes ant jos bus daug daug daug šokolado. Tačiau mes jums patarsime, kaip šiek tiek pagudrauti ir pagaminti gerokai sveikesnę šokolado alternatyvą, kuri skoniu nenusileis įprastiniam šokoladui, o gal net bus ir dar žymiai skanesnė.

Jums reikės : 4 duonos pitos griežinėlių, 1 banano, 0,5 avokado, 1 valgomo šaukšto kakavos, 1 valgomo šaukšto medaus, 5 braškės (ar kitos jūsų turimos uogos), 0,5 smulkinto kivio, 1 valgomo šaukšto kokoso drožlių, 1 arbatinis šaukštelis šokoladinių pabarstukų.

Gaminimo eiga: 0,5 banano sumaišykite su avokadu, medumi bei kakava. Visą masę sudėkite į smulkintuvą ir išmaišykite iki vientisos masės. Aptepkite šia mase duonos pitos riekeles ir išdėliokite turimus vaisus ar uogas, pasitelkdami fantaziją.