Greitai paruošiamų pusryčių idėjos skubantiems žmonėms

Nepraleiskite vieno svarbiausio dienos valgymo – pusryčių, vien dėl to, kad neturite tam pakankamai laiko, vėluojate, ar tas papildomas 15 min. skiriate vartymuisi lovoje. Pradėkite savo dieną ir pakraukite savo organizmą šiais maistingais pusryčių patiekalais, kurie neapsukins jūsų organizmo ir išsaugos jūsų kūno linijas.

1. Karamelizuotų svogūnų, kiaulienos, sūrio krepšeliai

Apkepinkite keptuvėje jūsų pasirinktą kiaulieną – tam tiks ir vakarykščio kepsnio likučiai ir šaltai ar karštai rūkyti kumpeliai. Išėmę padėkite ant popierinio rankšluosčio, kad susigertų riebalų perteklius. Toj pačioje keptuvėje sudėkite smulkiai supjaustytus svogūnus ir apibarstę mėgstamais prieskoniais kepkite apie 15 min, kol svogūnai taps gražios auksinės spalvos. Dubenėlyje išplakite kiaušinius su grietinėle. Į visa tai sudėkite kepintus svogūnus ir nuriebaluotą kiaulieną, bei kubeliais supjaustytus duonos ar batono kubelius. Viską pašildykite orkaitėje, kol kiaušinio ir grietinėlės plakinys pradės susigerti.

Kad šis patiekalas būtų pagamintas greitai – pasiruoškite kai kuriuos ingredientus iš vakaro ir ryte teks juos tik sudėti į kepimo formą ir kol prausitės duše – turėsite skanų, daug pastangų nekainavusį patiekalą.

2. 3 dalių energetiniai kamuoliukai

1,5 puodelio (1 puodelis yra 250ml) bet kokių jūsų pasirinktų mėgstamų riešutų sumaišykite su 1 puodeliu kakavos ir 0,5 puodelio kokoso drožlių. Visa tai sudėkite į smulkintuvą, užpilkite pora šaukštų vandens ir leiskite masei tapti vientisa. Išėmę iš smulkintuvo formuokite rutuliukus.

3. Mango ir Chia (čija) sėklų pudingas

0,5 puodelio smulkinto šviežio ar šaldyto mango susmulkinkite smulkintuve su 0,3 puodelio nesaldintu kokosų pienu ir 3 valgomais šaukštais migdolų pieno. Suberkite 2-3 valgomus šaukštus chia (čija) sėklų ir palikite išbrinkti šaldytuve mažiausiai valandai, idealiausiu variantu – per visa naktį. Valgykite užsibarstę papildomai uogų ar vaisių, bei jūsų mėgstamų dribsnių

4. Avokadų ir bananų ledai

Ledų formeles pripilkite natūralaus jogurto – tokį kiekį, kokios proporcijos norėsite. Mes patariame – ne daugiau kaip trečdalį visos formelės. Dubenyje sumaišykite 0,5 avokado, 1 bananą, 1 puodelį šaldyto ananaso, 1 puodeli natūralaus jogurto bei 1 puodelį kokosų pieno. Viską gerai išplakite smulkintuve. Šią masę užpilkite į formeles ant natūralaus jogurto. Palikite šaldymo kameroj porai valandų.

5. Riešutų sviesto ir bananų kokteilis

1 šaldytą bananą, valgomą šaukštą riešutų sviesto (rinkitės tą, kurį mėgstate), 0,25 puodelio natūralaus jogurto, 1 arbatinį šaukštelį medaus, 0,3 puodelio augalinio ar gyvulinio pieno, 1 valgomą šaukštą avižų sudėkite į smulkintuvą ir gerai porą minučių paplakite, kol gausis vientisa masė.

6. Uogų – burokėlių kokteilis

2 puodelius jūsų mėgstamų pasirinktų uogų, 0,5 puodelio virtų burokėlių, 1 puodelį natūralaus jogurto, 1 bananą ir 1 valgomą šaukštą medaus sudėkite į smulkintuvą ir viską sutrinkite iki vientisos masės.

7. Riešutų sviesto ir bananų sumuštinis

Pasirinktos duonos ar batono riekes paskrudinkite skrudintuve. Aptepkite pasirinktu jūsų mėgstamu riešutų sviestu, supjaustykite bananus griežinėliais ir išdėliokite ant riešutų sviesto. Apšlakstykite medumi bei apibarstykite avižų dribsniais. Patarimas – avižų dribsnius paskrudinkite, bus tikrai skaniau.

8. Nekepti chia (čija) sėklų kamuoliukai

14 didelių datulių be kauliukų (galite naudoti tiek šviežias, tiek džiovintas), 0,5 puodelio kokoso drožlių, 0,25 puodelio chia (čija) sėklų, 0,5 puodelio jūsų pasirinktų riešutų, 3 valgomuosius šaukštus medaus ar kito jūsų pasirinkto ir mėgstamo natūralaus saldiklio (agavos sirupas, klevų sirupas) sudėkite į smulkintuvą ir viską maišykite iki pasidarys vienalytė masė. Formuokite rutuliukus drėgnomis rankomis. Jei mėgstate – apvoliokite rutuliukus kokosų drožlėse.